Sunday, April 1, 2012

Skjønne Fargerike Knagger til Barnas Ytterklær

Gorgeous Colorful Clothing Rack for The Kids Outdoors Clothing



Ytterganga kommer seg stadig, og nå har jeg fått montert opp disse skjønne knaggene, med i alt 10 knagger. 
Jeg falt totalt for denne knagge-dingsen som jeg kom over på Randesund Lysstøperi og Gaveloft (Interiør himmelen! Jeg tuller ikke!) av merket J-line.
The small hallway keeps getting closer to finishing, and now I just have attached this gorgeous hanging rack, with 10 knobs in total. The brand is J-line.




Tuppene malte jeg i forskjellige friske akryl farger som jeg blandet i ønskede farger,
som passet fint sammen med den nye veggfargen "Duck Egg Blue" (en litt dus lys turkis).  
Over malte jeg to lag med vannbasert lakk - den gulner ikke (Brukte Herdins beislakk, halvblank.).
The tips I painted in different refreshing acrylic colors that I mixed out
that goes nicely with the color on the wall "Duck Egg Blue". 
On top of the paint I painted two layers of waterbased lack-it doesn't turn yellowish (Herdins stainlack, halfshiny)







Kanskje sprøtt å male på en fin knaggedings som ikke var spesielt billig i utgangspunktet....
men hadde liksom planlagt å prøve å finne noe friskt og barnevennlig i brukervennlig høyde for dem. 
Men så falt jeg helt for denne da jeg så den.... hehe...
Perfekt at den var så smal, og at det er mange knagger på den.
Nå skal det forhåpentligvis bli gøy å henge opp klærne sine etter seg for de små....
Lov med baktanker, ikke sant?
Maybe a bit crazy to paint a new, already nice clothing rack, that wasn't cheap in the first place....
But originally I had planned to find something refreshing and child friendly in a userfriendly height for them.
But then I completely fell for this one....
Hopefully now it will be fun for the kids to put up their clothes....



Jeg blei kjempefornøyd! 
Var litt i tvil om jeg turde, først. 
Men er jo bare å fjerne fargen med noe white sprit eller noe hvis vi blir lei. Eller male over....
Knaggene er montert relativt lavt, sånn at Daniel rekker opp til de nederste, 
og Ella nesten rekker opp til de øverste.
I'm really pleased with the result!
At first I was a bit afraid to to it, but the color can always be removed by some White Spirit.... 



Innimellom saging og maling av hyller og lister, må det lages litt påskepynt også....
Satser på at blåsing av egg går bedre i år enn i fjor...
Ha ei flott Palmehelg!
In between sawing and painting of shelves and listings, some Easter decor needs to be done as well....
I surely hope that blowing out the inside of the eggs will turn out better this year than last year...
Have a great  Palm Weekend!
-Ingvild-

1 comment:

Janne said...

Heisann!
Tusen tusen takk for kommentar hos meg!:)
Du så lekker den knaggen ble med alle fargene på tuppen! Må jo bli moro for ungene også når de skal henge fra seg..
Ønsker deg en superflott påske!
Klem fra Janne