Tuesday, March 6, 2012

Håndlaga 2012




Håndlaga har noen dager igjen av nominering til Konkurransen i Håndlaga 2012.
Du kan nominere egne design (1 i hver kategori) eller andres som du synes fortjener å bli nominert (1 i hver kategori i tillegg til egne bidrag). 
Det er masse flotte bidrag nominert allerede. 
Spennende å se hvilke fantastiske ting folk har laga!
Jeg slenger meg med med disse bidragene;



Kategori Barn



Denne uroen til Ella sitt rom som jeg har malt fuglene og hjertene (som er i finer), og hengt på silkebånd og perler, og hektet på et stativ.
 Her kan du se hvordan jeg gjorde.



Kategori Tilbehør


Denne prinsessekrona i ståltråd og perler lagde jeg til Ella sin 4-års dag. 
Og her er innlegget om hvordan jeg gjorde det.



Kategori Klær



Denne freshe barnebuksa med sommerfugllommer og applikasjoner som jeg sydde på seinsommeren. 
Fremgangsmåten kan du få her.



Kategori Hjem



Min Lyslykt av en sylindervase, bjørkebark, ståltråd i forskjellige tykkelser og hønsenetting.
Den kan du få fremgangsmåten på i dette innlegget mitt her.



Kategori Bilde



Mitt akryl maleri på lerret
Lidenskap, ferdigmalt i år
Mitt innlegg om Maleriet her på bloggen.


The Competition in Handmade 2012
with own made and designed things. The above are my contributions in the competition.



Ha ei Fortsatt fin Uke!
Have a Great Week Still!
-Ingvild-

2 comments:

Anne (Moseplassen) said...

så fine ting du har laget :) Artig å se, lykke til i konkurransen!

Og tusen takk for at jeg fikk tilbud om å låne bilder til foredraget. Jeg endte med å låne bildet av hvit benk under syrin, en riktig idyllisk situasjon :)

Ingvild said...

Så koselig at du lånte bilde fra meg!:) Håper foredraget gikk bra!